Jeremia 29:11: ”Jag vet vilka tankar jag har för er, säger HERREN, nämligen fridens tankar och inte ofärdens för att ge er en framtid och ett hopp.”

tisdag 16 augusti 2011

upp ur gravarna





Therefore prophesy and say unto them Thus saith the Lord GOD Behold O my people I will open your graves and cause you to come up out of your graves and bring you into the land of Israel.
And ye shall know that I am the LORD when I have opened your graves O my people and brought you up out of your graves
hesekiel 37:12,13

Profetera därför och säg till dem: Så säger Herren, HERREN: Se, jag vill öppna edra gravar och hämta eder, mitt folk, upp ur edra gravar och låta eder komma till
Israels land.
Och I skolen förnimma att jag är HERREN, när jag öppnar edra gravar och hämtar eder, mitt folk, upp ur edra gravar.
hesekiel 37:12.13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar